logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
همزمان با هفته دولت

12 طرح گاز رساني در ایجرود افتتاح و کلنگ‌زنی شد/ 48 روستای ایجرود از نعمت گازطبیعی بهره‌مند هستند

12-طرح-گاز-رساني-در-ایجرود-افتتاح-و-کلنگ‌زنی-شد-48-روستای-ایجرود-از-نعمت-گازطبیعی-بهره‌مند-هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره افتتاح و کلنگ زنی پروژه گازرسانی در شهرستان ایجرود همزمان با هفته دولت گفت: 12 طرح گاز رساني افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

سيد سعيد عسگريان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد:4 طرح گاز رساني به روستاهاي شهرستان ايجرود و مجموعه توليدي و مجتمع مسكوني افتتاح و عمليات اجرايي گاز رساني به 8 روستا نيز آغاز شد.

وی همچنین از اختصاص هزينه‌اي بالغ بر 6 ميليارد و 611 ميليون تومان براي گاز رساني به شهرستان ايجرود خبر داد.

مديرعامل شركت گاز استان زنجان گفت: در اين دوره از افتتاحيه هاي هفته دولت، عمليات اجرايي طرح هاي گاز رساني به 8 روستاي چسب، قوشچي، بهمن، هليل آباد، قره داغ، سراب، گليجه و قلقاتي از توابع شهرستان ايجرود آغاز شد.

وی تصریح کرد: با افتتاح گازرساني به 2 روستاي ديگر؛ 645 خانوار روستاي ايجرود به شبكه گاز كشور اضافه مي‌شود.

عسگریان با اعلام اينكه 9 طرح گازرساني به روستاهاي شهرستان ايجرود در دست اجرا و 9 روستاي ديگر در دست طراحي است افزود: در حال حاضر از كل 73 روستاي اين شهرستان، طرح گازرساني به 48روستا بهره برداري شده است.

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات انجام شده در هفته دولت؛ درصد پوشش خانوار بهره مند شهرستان ايجرود به 88 درصد افزايش مي‌يابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افتتاح طرح گاز رساني به 2 مجموعه توليدي و مجتمع مسكوني با صرف هزينه اي بيش از 253 ميليون تومان از اعتبارات شركت ملي گاز ايران را از ديگر اقدامات انجام شده توسط گاز زنجان در هفته دولت اعلام كرد.

گفتني است 100 درصد جمعيت شهري استان زنجان در هفته دولت امسال از نعمت گاز طبيعي بهره مند شدند.

//ع

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر